Obwieszczenie o rozpoczęciu procedury z udziałem społeczeństwa z dnia 31.08.2020
Burmistrz Piątku na podstawie art. 33 oraz 79 ust. 1 ustawy
z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i Jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko /t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zm./, zwanej
dalej ustawą ooś, informuje o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w
postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla
przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie obiektów inwentarskich do hodowli drobiu
wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanych we wsi Śladków Podleśny
gmina Piątek na działkach o numerach ewidencyjnych 99/5; 99/6 i 99/8 obręb
Śladków Podleśny”, wszczętym w dniu 15 maja 2019 roku, na wniosek - Przybysza
Bogdana zam. Śladków Podleśny 5, 99-120 Piątek, reprezentowanego przez
pełnomocnika P. Zbigniewa Kabacińskiego, 91-463 Łódź.
Zgodnie
z art. 77 ust. 1 ustawy ooś Burmistrz Piątku, jako organ właściwy do wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowej inwestycji, uzgodnił
warunki jej realizacji z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Łodzi oraz
zasięgnął opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łęczycy,
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego oraz PGW Wody Polskie Zarząd
Zlewni w Łowiczu.
Zgodnie
z art. 29 ustawy ooś każdy ma prawo składania uwag i wniosków w postępowaniu
wymagającym udziału społeczeństwa. Na podstawie art. 30 oraz art. 79 ustawy ooś
organ administracji właściwy do wydania decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu, w
ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Z
dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Piątku,
ul. Rynek 16, pokój nr 19, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
Ponadto, zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt 7 ustawy ooś informuje o możliwości
składania uwag i wniosków w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska pokój nr 19
Urzędu Miejskiego w Piątku, ul. Rynek 16, telefon: 24 722-12-39 w terminie 30
dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego zawiadomienia.
Zgodnie
z art. 34 i 35 ustawy ooś uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej,
ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez
konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym. Uwagi i
wnioski złożone po upływie wskazanego wyżej terminu, pozostawia się bez
rozpatrzenia. Organem władnym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz
Piątku.
Data podania do
publicznej wiadomości: Piątek dn. 31 sierpnia 2020 roku.
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (31 sierpnia 2020)
Opublikował: Jacek A. Michalski (31 sierpnia 2020, 10:16:53)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 561