ZARZĄDZENIE NR 57/2022

Burmistrza Piątku
z dnia 14 września 2022r.
w sprawie: wdrożenia w Urzędzie Miejskim w Piątku procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.

Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022r.poz. 559 t. j.) oraz § 28 pkt.2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Piątku z dnia 02 stycznia 2020r. ( ze zmianami) zarządzam, co następuje:

§ 1.Wdrażam w Urzędzie Miejskim w Piątku procedurę zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń, w brzmieniu określonym w załączniku nr 1.

§ 2.1. Wykonanie zarządzenia powierzam pracownikom Urzędu.
2.   Pracownicy Urzędu zobowiązani są do zapoznania się z procedurą i podpisania Oświadczenia o zapoznaniu się z jej przepisami. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.

§ 3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Zarządzenie nr 57/2022 (2421kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (14 września 2022)
Opublikował: Jacek A. Michalski (16 września 2022, 10:52:58)

Ostatnia zmiana: Jacek A. Michalski (23 września 2022, 09:33:20)
Zmieniono: dodanie pliku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 468