

Obwieszczenie o zakończeniu postępowania - Przebudowa stadionu miejskiego w Piątku...
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz na podstawie art. 53 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.),
zawiadamiam
że w dniu 23.06.2025 r. zostało zakończone postępowanie administracyjne przez Gminę Piątek w sprawie wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: „Przebudowa stadionu miejskiego w Piątku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną" na działkach nr ew. 853/17 i 853/18 w obrębie ewidencyjnym Piątek, gm. Piątek. W związku z powyższym, strony mogą zapoznać z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia w przedmiocie sprawy, w terminie 7 dni. Nadmienić przy tym należy, iż z prawa wglądu do akt sprawy, można skorzystać wyłącznie po wcześniejszym kontakcie z pracownikiem prowadzącym sprawę (nr tel. 24 722 16 11).
POUCZENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 K.p.a.
organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w
każdym stadium postępowania administracyjnego, a przed wydaniem decyzji
umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz
zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu
postępowania administracyjnego dzień, w którym nastąpiło publiczne
obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie
Informacji Publicznej wskazuje się w treści tego obwieszczenia, ogłoszenia lub w
Biuletynie Informacji Publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po
upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie,
inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji
Publicznej.
metryczka
Wytworzył: Anna Matusiak (23 czerwca 2025)
Opublikował: Jacek A. Michalski (23 czerwca 2025, 14:05:56)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 7