Zarządzenie Nr 80/2023

Burmistrza Piątku
z dnia 28 grudnia 2023 r.
w sprawie powołania komisji ds. przekazania składników majątkowych, dokumentacji finansowo-
księgowej, akt osobowych oraz dokumentacji dotyczącej organizacji Gminnej Biblioteki Publicznej
w Piątku oraz ustalenia procedury przekazywania

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463 i 1688) oraz na podstawie art. 4 ust 3 pkt 3) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 120, 295), Burmistrz Piątku zarządza, co następuje: :

§ 1. W związku ze zmianą na stanowisku dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Piątku powołuję komisję ds. przekazania składników majątkowych, dokumentacji finansowo-księgowej, akt osobowych oraz dokumentacji dotyczącej organizacji Gminnej Biblioteki Publicznej w Piątku w składzie:
Przewodnicząca komisji - Pani Martyna Heleniak
Członkowie komisji:
1) Pani Magdalena Trojak
2) Pani Sylwia Jaworska

§ 2. Komisja działa w oparciu o załącznik do niniejszego zarządzenia stanowiący procedurę przekazania składników majątkowych, dokumentacji finansowo-księgowej, akt osobowych oraz dokumentacji dotyczącej organizacji Gminnej Biblioteki Publicznej w Piątku.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącej Komisji.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Zarządzenie nr 80/2023 (3602kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (28 grudnia 2023)
Opublikował: Jacek A. Michalski (28 grudnia 2023, 13:54:46)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 150