

Zawiadomienie Burmistrza Piątku o zakończeniu postępowania administracyjnego - wykonanie urządzenia wodnego na działce ewidencyjnej nr 227/1 obręb Sladków Rozlazły gm. Piątek
Odnosząc się do ogólnej zasady czynnego udziału stron w postępowaniu , o której mowa w art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 72 ust.l ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)Burmistrz Piątku zawiadamia strony postępowania administracyjnego prowadzonego
w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą:
„Wykonanie
urządzenia wodnego -obudowy otworu geologicznego na działce ewidencyjnej nr
227/1 obręb Sladków Rozlazły gm. Piątek, powiat łęczycki, woj. łódzkie
umożliwiającego pobór wód podziemnych z utworów czwartorzędowych do celów
nawodnieniowych upraw rolniczych”, że
tutejszy
Organ zakończył postępowanie dowodowe w powyższej sprawie i przystąpi
do rozpatrzenia zgromadzonego materiału dowodowego.
Stosownie do zapisu art. 10 § 1
K.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem
materiału dowodowego i wydaniem decyzji do wysłuchania wypowiedzi stron co do
przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron
uprzejmie przypominam, iż przepis art. 10 §1 K.p.a jest jednocześnie
szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium
postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z
art. 73 §1 K.p.a. informuję, że z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy
strony postępowania mogą się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Piątku, Rynek 16,
99-120 Piątek, pok. Nr 19, w godzinach pracy Urzędu, oraz zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Brak uwag i
wniosków złożonych w tym terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na
podstawie zgromadzonego materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.
Jednocześnie realizując obowiązek
określony w art. 79a kpa Burmistrz Piątku informuje, że na dzień wysłania
niniejszej informacji nie istnieją żadne przesłanki zależne od stron
postępowania, które nie zostały przez strony wykazane w toku postępowania.
Wobec
powyższego, niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości
poprzez zamieszczenie na:
• Tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piątku,
Rynek 16, 99-120 Piątek
• Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Gminy Piątek - http://www.bip.ugpiatek.pl/
Data podania do publicznej wiadomości: Piątek dn. 30
kwietnia 2025 roku.
metryczka
Wytworzył: Anna Matusiak (30 kwietnia 2025)
Opublikował: Jacek A. Michalski (30 kwietnia 2025, 11:54:06)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 33