Organizacja Urzędu Gminy

  Struktura organizacyjna jest podstawowym narzędziem zarządzania. Określa podział zadań w systemie "gmina", ustanawia niezbędne powiązania między funkcjami i czynnościami, kształtuje podział władzy i odpowiedzialności.
Struktura organizacyjna gminy to ogół zależności funkcjonalnych i hierarchicznych pomiędzy elementami systemu "gmina", które umożliwiają funkcjonowanie gminy w pożądanym kierunku i podejmowanie działań kierowniczych. Do podstawowych elementów zaliczymy urząd gminy i jednostki organizacyjne.  W skład Urzędu wchodzą następujące wewnętrzne komórki organizacyjne używające symbole literowe;

1) Referat finansowy – FN:
   a) Skarbnik Gminy,
   b) Stanowisko pracy ds. Księgowości budżetowej (dwuosobowe),
   c) Stanowisko pracy ds. Księgowości podatkowej (dwuosobowe),
   d) Stanowisko pracy ds. Gospodarki płacowej i podatku akcyzowego (jednoosobowe),
   e) Stanowisko pracy ds. Obsługi kasowej (jednoosobowe).

2) Samodzielne stanowiska pracy:
   a) Radca Prawny – RP;
   b) Stanowisko pracy ds. Organizacyjno - Administracyjnych i Obsługi Organów Gminy,
       Obsługi Archiwum, BHP (jednoosobowe) – OR, OOG;
   c) Stanowisko pracy ds. Obywatelskich, Kultury Fizycznej i Zdrowia, Administratora
       Bezpieczeństwa Informacji, Kierownika Kancelarii Tajnej (jednoosobowe)
       – SO, USC, KFiZD;
   d) Stanowisko pracy ds. Dróg Publicznych (jednoosobowe) - DP; Ewidencji Działalności Gospodarczej - EDG; Gospodarki Lokalowej - GL; Ochrony Zabytków - OZ;  
   e) Stanowisko pracy ds. Inwestycji Gminnych, Zamówień Publicznych (jednoosobowe) - GP, GN;
   f)  Stanowisko pracy ds. Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami (jednoosobowe) - GP, GN;
       (jednoosobowe) – EDG, GP;
   g) Stanowisko pracy ds. Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Gospodarki Komunalnej
       (jednoosobowe) – R, OŚ, GK;
   h) Stanowisko pracy ds. Informatyki, Ewidencji, Promocji Gminy (jednoosobowe) – I, PG;
    i) Stanowisko pracy ds. Wojskowych, Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych,
       Obrony Cywilnej i Przeciw Pożarowych, Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
       (jednoosobowe) – SW, ZK, OC, P.Poż.
    j) Stanowisko pracy ds. pomocy administracyjnej

3) Pracownicy obsługi;

   a) woźna (dwuosobowe),
   b) robotnik gospodarczy (trzyosobowe).

  Schemat organizacji Urzędu Gminy Piątek (207kB) pdf

Wytworzył: Renata Lepalczyk (8 września 2004)
Opublikował: Filip Bartosiak (8 września 2004, 14:45:52)

Ostatnia zmiana: Marcin Nadolski (8 sierpnia 2017, 10:31:18)
Zmieniono: zmiany w punkcie 2

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 20794

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij