

Zarządzenie nr 48/2025
Burmistrza Piątkuz dnia 17 czerwca 2025 roku
w sprawie: zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku wprowadzonego Zarządzeniem Nr 61/2018 Wójta Gminy Piątek z dnia 2 lipca 2018 r.
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1638 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Piątek,
wprowadzonym Zarządzeniem Nr 61/2018, zmienionego Zarządzeniem Nr 99/2024 Burmistrza Piątku z dnia 29 listopada 2024r., załącznik Nr 1 otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Piątek.
§ 3. Zmiany do Regulaminu wynagradzania , o których mowa w § 1, wchodzą w życie po upływie 14 dni, od daty podania do wiadomości pracownikom, z mocą obowiązującą od 1 marca 2025 roku.
Zarządzenie nr 48/2025 (563kB)

metryczka
Wytworzył: Anna Matusiak (17 czerwca 2025)
Opublikował: Jacek A. Michalski (18 czerwca 2025, 12:57:49)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 33