Zarządzenie Nr 19/2023

Burmistrza Piątku
z dnia 20 marca 2023 r.
w sprawie standardów zatrudniania pracowników administracji i obsługi w placówkach oświatowych
prowadzonych przez Gminę Piątek

Na podstawie art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40) oraz art. 10 ust. 1 pkt 1 i 4, art. 29 ust.1 pkt 3, art. 57 ust. 1, 2 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082, z 2022 r. poz. 655, 1079, 1116, 1383, 1700, 1730 i 2089 oraz z 2023 r. poz. 185), zarządzam, co następuje:

§ 1. Ustala się standardy zatrudniania pracowników administracji i obsługi w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Piątek, stanowiące załącznik ni- 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Ustala się przeliczniki powierzchni do sprzątania, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Zobowiązuje się dyrektorów placówek oświatowych do dostosowania zatrudniania pracowników administracji i obsługi, do ustalonych standardów, do 31 sierpnia 2023 r.

§ 4. W uzasadnionych przypadkach dyrektorzy placówek oświatowych, w uzgodnieniu z Burmistrzem Piątku, mogą w ramach ustalonej dla placówki liczby etatów, dokonywać przesunięć pracowników między stanowiskami pracy, stosownie do potrzeb placówki.

§ 5. Liczba etatów pracowników administracji i obsługi ustalana jest w arkuszu organizacji placówki oświatowej na dany rok szkolny z uwzględnieniem wyników rekrutacji.

§ 6. Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom placówek oświatowych oraz kierownikowi Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Piątku.

§ 7. Traci moc Zarządzenie Nr 19/2016 Wójta Gminy Piątek z dnia 07 kwietnia 2016 r. w sprawie zatrudniania pracowników administracji i obsługi w przedszkolu i szkołach prowadzonych przez Gminę Piątek.

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Zarządzenie nr 19/2023 (610kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Krzysztof Lisiecki (20 marca 2023)
Opublikował: Jacek A. Michalski (21 marca 2023, 08:17:58)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 249