ZARZĄDZENIE NR 99/2024

BURMISTRZA PIĄTKU
z dnia 29 listopada 2024 roku
w sprawie: zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Piątku prowadzonego 
Zarządzeniem Nr 61/2018 Wójta Gminy Piątek z dnia 2 lipca 2018 r.


Na podstawie art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.l 135) w związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2024 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1071) zarządza się, co następuje:

§ 1. W Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Piątek, wprowadzonym Zarządzeniem Nr 61/2018, zmienionego Zarządzeniem Nr 47/2023 Burmistrza Piątku z dnia 17 lipca 2023r., załącznik Nr 1/2023 Burmistrza Piątku otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego Zarządzenia.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Piątek.

Zarządzenie nr 99/2024 (364kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Anna Matusiak (29 listopada 2024)
Opublikował: Jacek A. Michalski (2 grudnia 2024, 13:32:37)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 74