Zarządzenie nr 21/2025

Burmistrza Piątku
z dnia 19 marca 2025 r.
w sprawie: wyznaczenia Koordynatora oraz zespołu do spraw dostępności
Na podstawie art. 31 i art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024. poz.1465 z późn. zm.) oraz  art.14 ust.1 ustawy z dnia 19 lipca 2019r ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2024.,poz.1411  z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Wyznaczam zespół roboczy ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w następującym składzie:
1) Karolina Witczak - przewodniczący Zespołu (koordynator ds. dostępności),
2) Anna Olejniczak - członek Zespołu,
3) Jacek Michalski - członek Zespołu.
2. Do zadań koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych Gminy Piątek,
4) sporządzenie raportu zbiorowego o stanie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Zobowiązuję wszystkie jednostki organizacyjne Gminy Piątek do udzielenia niezbędnej pomocy i wsparcie Koordynatora w zakresie realizacji zadań, o których mowa w ust.2.

§ 2. Wykonanie zadań powierza się Koordynatorowi ds. dostępności.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Zarządzenie nr 21/2025 (350kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Anna Matusiak (19 marca 2025)
Opublikował: Jacek A. Michalski (24 marca 2025, 11:49:36)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 45